.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمام کسانی که صلاحیت آنان مورد تایید قرار گرفت اصولگرا هستند
بر اساس مصادیق و محورهایی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند همه کسانی که صلاحیت آنان مورد تایید قرار گرفت اصولگرا هستند و ما هم وظیفه داریم تا فضایی را ایجاد کنیم که مردم عزیز و فهیم ما با انتخاب نمایندگان...

استاندار مازندران با اشاره به هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : بر اساس مصادیق و محورهایی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند همه کسانی که صلاحیت آنان مورد تایید قرار گرفت اصولگرا هستند.

به گزارش شمال نیوز ، مهندس شفقت استاندار مازندران که در جمع اعضای شورای روابط عمومی دستگاههای اجرای مازندران سخن می گفت با شاره به نقش روابط عمومی در مقبولیت بخشی فعالیتهای یک سازمان گفت : باید تلاش کنیم تا ارتباط تعارضی روابط عمومی را به یک ارتباط تعاملی تبدیل کنیم و عوامل و عناصر روابط عمومی از یک پختگی تعاملی برخوردار شوند وی از مدیران روابط عمومی و خبرنگاران به عنوان بهترین مشاور مدیران یاد کرد و گفت سال 87 را سال عمق بخشیدن به جایگاه روابط عمومی و استفاده از روابط عمومی برای مشاوره دادن به مدیران استان مورد توجه قرار دهید و تلاش کنیم ضمن اینکه هر کاری را برای رضای خدا انجام می دهیم اقدامات و فعالیتهای نظام را هم به اطلاع مردم برسانیم .

استاندار مازندران انتقاد مقام معظم رهبری از روابط عمومی ها را یک هدیه بزرگ به روابط عمومی ها خواندند و تاکید کرد هر چند برای جا افتادن روابط عمومی زمان می برد ولی شورای روابط عمومی می تواند با آموزش نیروهای انسانی شاغل در روابط عمومی دستگاههای اجرایی و برگزاری کارگاههای آموزشی تلاش کند تا مسئولان روابط عمومی به جایگاه و ماموریت خود توجه و عمل نمایند وی بر نقش شورای روابط عمومی برای توسعه و ارتقاء روابط عمومی تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود تا شورای روابط عمومی بتواند با ارائه راهکارهای مناسب زمینه تحکیم و تثبیت جایگاه روابط عمومی را در استان فراهم نماید .

استاندار مازندران در ادامه به هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و تاکید نمود بر اساس مصادیق و محورهایی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند همه کسانی که صلاحیت آنان مورد تایید قرار گرفت اصولگرا هستند و ما هم وظیفه داریم تا فضایی را ایجاد کنیم که مردم عزیز و فهیم ما با انتخاب نمایندگان دیندار ، متعهد مجلسی دیندار و مقتدر را تشکیل دهند تا بتواند هم قوانینی تدوین کند که به نفع مردم باشد و هم در اجرای قانون نظارت صحیح کند.

دبير شوراي روابط عمومي است مازندران نيز در اين جلسه از راه اندازي پايگاه اطلاع رساني دستگاه هاي اجرايي مازندران خبر داد و اظهار داشت: اين پايگاه از سال آينده كار خود را آغاز خواهد كرد.

اسماعيل فدايي با اشاره به تهيه اساسنامه روابط عمومي در استان مازندران تصريح كرد: شوراي روابط عمومي مازندران بر اساس كميته‌هاي شكل گرفته وارد فعالبت جديدي خواهد شد.

در پايان اين جلسه اعضاي شوراي روابط عمومي استان مازندران به بيان مشكلات و عملكردي شوراي روابط عمومي استان مازندران پرداختند.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رحيمي 21 اسفند 1386
آقاي شفقت آنهايي كه از گروه اصولگرا نبودند كافر نبودندو نيستند .با اعمال نظري كه شده با چه بهايي وبا چه قيمتي بقيه رد صلاحيت شدند
جعفر قربانپور 21 اسفند 1386
مدیریت محترم سایت ارزشی شمال نیوز با سلام و احترام
جهت پاسخ به شایعات تخریبی بدینوسیله اینجانب جعفر قربان پور کاندیدای شهرستان ساری اعلام میدارم که به هیچ حزب یا گروهی وابستگی نداشته و ندارم و نخواهم داشت و به هیچ وجه خلاف قانون انتخابات حرکت نخواهم کرد و تمامی شایعات زشت را به شدت تکذیب می نمایم و از خداوند خواستارم گمراهان را به راه راست هدایت فرماید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 7.051 seconds.